• Pembongkaran Rahsia Kebebasan Kewangan Sebenar Yang Boleh Anda Warisi Serta Hakikat Sebenar MLM.Ketahui strategi serta teknik perniagaan MLM serta syarikat MLM yang terunggul didunia hari ini.Perniagaan MLM mampu menjana pendapatan lumayan serta membina anda berkelar JUTAWAN walau ramai yang kurang berminat menyertai perniagaan MLM. Perniagaan MLM mampu merubah ORANG BIASA Memiliki PENDAPATAN LUAR BIASA dengan AMALAN yang BIASA dalam dunia perniagaan hari ini.

    Saturday, September 15, 2012

    STIFORP BISNES HEBAT TERKINI...

    Saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kerana anda sudi luangkan masa untuk membaca apa yang akan saya kongsikan yang merupakan satu peluang menambah pendapatan yang SUNGGUH LUARBIASA HEBAT !. 
    Bacalah hingga kepenghujung tulisan ini serta info-info yang ada pada web saya ini kerana saya yakin ia dapat MEMBANTU MERUBAH KEDUDUKAN EKONOMI saudara...Insya Allah..

    Saudara/i

    Sebelum saya kongsikan apa itu bisnes STIFORP, saya kongsikan suatu kisah yang benar berkaitan peluang perniagaan...

    Pernahkah anda mendengar nama BILL GATES  seorang rakyat Amerika ?..Saya yakin anda pernah dengar bahkan tahu siapa dia Bill Gates ini..ia beliau adalah antara orang yang terkaya didunia dengan nilai harta dan pendapatan billion dollar setiap tahun.

    Salah satu sebab utama Bill Gates ini kaya adalah kerana ia melalui syarikatnya microsof menjual perisian komputer yang mana hampir semua komputer menggunakan nya iaitu perisian window, kita semua tahu bila disebut Windows 7 atau windows XP atau window 98 dan macam-macam lagi.

    Namun ada anda pernah dengar Bill Gate ini ajak kita semua join bisnes dia ataupun bagi peluang pada kita semua untuk dapat income jual produk dia ? Saya yakin jawapan yang pasti adalah TIADA PELUANG LANGSUNG..dia kaya seorang -seorang aje..betui dak !.

    Kini sebuah syarikat STIFORP yang di asaskan oleh Nauder Khan seorang rakyat Amerika yang memiliki kekayaan jutaan dollar ingin menawarkan kita semua peluang untuk kita join syarikat dia dengan menjadi agen pemasar Internet Marketing Tools, ini sudah pasti satu peluang yang LUARBIASA HEBAT !.. sukar nak perolehi peluang macam ni..

    Samalah dinegara kita, ade tokey besar ataupun jutawan - jutawan kat negara kita ni, ada ajak kita , orang biasa-biasa ni join bisnes mereka ?...ia juga sukar ditemui..

    Syarikat STIFORP beri kita peluang untuk join bisnes memasarkan produk Internet Marketing Tools keseluruh dunia SECARA ONLINE !..dan lebih menarik TANPA MODAL BESAR PUN !..tidakkah ini PELUANG YANG CUKUP LUARBIASA HEBAT ?......sila tonton video ini..


    Stiforp adalah bisnes internet terhebat masakini. 100% dijalankan secara online.Sistem yang sangat TERUNGGUL dan LUARBIASA HEBAT !.

    APA PRODUK STIFORP ?

    Produk STIFORP merupakan INTERNET MARKETING TOOLS yang amat diperlukan oleh mereka yang buat bisnes online. Namun bagi saya, orang buat bisnes offline pun perlu juga berada di online pada era ini .

    Ini kerana pengguna terutama golongan muda yang kini merupakan 70 % penduduk negara kita, banyak dah ada internet, so jika dia nak beli apa -apa pun biasanya mereka akan cari atau search kat internet.

    Oleh itu kalau bisnes offline tu seperti bengkel kereta, kedai gunting rambut, homestay , kereta sewa pandu sendiri..maka tak ada laman web dan tool-tool internet marketing ini..maka bisnes yang mereka jalankan itu sukar nak berkembang dan juga bersaing pada masa ini dan silap - silap boleh lingkup kerana tak ada pelanggan baru dan juga pelanggan tetap.

    Kita lihat sahaja berapa banyak bengkel kereta, kedai jual tudung dan macam-macam bisnes muncul dan bersaing sesama mereka.

    Contoh mudah kenapa bisnes offline seperti Homestay ataupun Kereta sewa pandu sendiri..perlu berada
    di internet atau online, katakan orang Johor atau pelancong British nak pergi ke Kelantan katakan..so mereka akan cari tempat tinggal dan kekadang kereta sewa pandu sendiri dengan buat carian @ search kat internet dan  jika pengusaha homestay dan kereta sewa pandu sendiri tu tak de laman web dan internet marketing tools , sudah pasti mereka akan terlepas pelanggan seperti ini.

    Inilah asas bisnes STIFORP ini kita jual produk internet marketing yang diperlukan semua usahawan atau orang berniaga..so jika anda faham bisnes ni dan cara nak guna tools ini, saya yakin tidak sukar untuk memasarkannya..Insya Allah jika anda join bisnes ini bersama saya , saya akan ajarkan cara nak buat bisnes dan juga cara nak guna semua STIFORP tools ini..JOM DAFTAR > KLIK


    Perbandingan mudah nak faham camna kita boleh dapat duit dengan jual  internet marketing tool bolehlah saya ceritakan dalam kisah benar ini..

    Pada suatu masa dahulu, dizaman koboi pada tahun 1849, emas telah di jumpai di negara Carlifornia Amerikat Syarikat. Maka berduyun lah rakyat Amerikat bergegas kesana untuk merebut peluang melombong emas ini.


    Contoh iklan perkhidmatan kapal ke tempat lombong emas.

    Tapi harus kita ingat, nak melombong emas ini perlu ada alat atau tools atau perkakasan seperti  cangkul, pengayak, lampu dan macam- macam lagi. Untuk ini ada syarikat yang jual tools ini.., maka samalah dengan bisnes STIFORP ini..banyak orang nak buat bisnes macam-macam ....dan mereka perlu internet marketing tool ini dan apa yang menarik sekali ..kita jual  internet marketing tools..kita bukan jadi pesaing kepada mana-mana syarikat pun..tapi PELENGKAP kepada syarikat yang mana mereka perlu berada ONLINE .!

    Berbalik pada kisah emas...agak-agak anda jika kita bandingkan dengan kisah melombong emas tu..sapa yang kaya dahulu..


    Ya ..tokey syarikat yang jual tool itulah..yang dok beli dan melombong emas tu belum tentu jumpa emas silap-silap melopong aje.

    Kat sini anda boleh lihat macam-macam tools pelombong emas beli..daripada dulang, penggorek, baldi
    dan macam-macam lagi..emas dah jumpa ka dek non..!


    Maka samalah dengan kita ni..kita jual tool itulah..tapi sebab tool ini adalah produk internet, maka sukarlah kita nak nampak..ye..macam antivirus jenama x, ada kita nampak bendanya ?..yang dibeli dan pegang kat tangan tu kotak dan CD tempat simpan antivirus tu....

    JENIS INTERNET MARKETING TOOL STIFORP anda boleh lihat sini > KLIK

    Nak mudah cerita saya senaraikan
    1. Personalized Landing Page
    2. Landing Page Setup
    3. Video Spokesperson on Your Site
    4. Interactive Flash Movie Presentations
    5. Lead Capture Pages
    6. Autoresponders
    7. My Business Contacts
    8. My Traffic Rotator
    9. Banner Ads 
    10. Webinars
    11. Conference Call Bridges
    Semua tools ini ada dijual di internet, cuba search kat internet..dan sebahagian besarnya dijual berasing jika kita jumlah semua bernilai lebih USD1500.0, manakala STIFORP jual secara sewaan bulanan hanya bernilai USD10.0 sahaja !. 

    Amat murahkan..jom kita tengok perbandingan harga TOOL hanya Autoresponders sahaja..daripada syarikat lain..

      Lihat sumber kat sini >  KLIK


    INILAH KELEBIHAN BISNES STIFORP INI..TOOLS AMAT MURAH DAN DIPERLUKAN AMAT BERBALOI.


    BAGAIMANA NAK BUAT DUIT DENGAN BISNES STIFORP INI

    Ada 2 cara nak buat duit dengan bisnes STIFORP ini.

    1. ANDA GUNA TOOLS STIFORP INI UNTUK KEMBANGKAN BISNES ANDA.

    2. STIFORP JUGA MEMBERIKAN KITA PELUANG UNTUK JADI AGEN PEMASAR
    INTERNET MARKETING TOOL INI.


    ~ Ini peluang yang cukup hebat, kerana internet marketing tool itu kita guna untuk buat apa jua bisnes kita
    buat dan pada masa yang kita ada peluang untuk jual tool ini dengan hanya perkenalkan tools ini kepada 
    kawan-kawan dan semua orang yang buat bisnes dan kita akan dibayar komisyen..kenapa saya katakan hebat.?.Cuba lihat kisah realiti ini.

    Katakan kita beli dan guna antivirus jenama X, maka kita pun puashati dengan sistem anti virus tu..
    so kita pun citerlah kat kawan kawan..maka kawan-kawan kita pun teruja..

    Dia pun pergi beli dan guna antivirus jenama X juga,..kita dapat apa ?..abih air liur je ...satu sen pun tak de 
    masuk..yang untung pekedai dan juga tokey yang jual dan cipta antivirus tu..

    Perkara kedua kita buat bisnes stiforp ini kita hanya perkenalkan produk pada kawan atau kenalan kat
    facebook contohnye..

    Tak de pun kita perlu simpan stok berkotak -kotak dan untuk dapat komisyen pun dan 
    kita tak de le kena sales target apa-apa..laku satu ..kita di beri komisyen untuk satu....namun hakikat sebenar lebih dari itu ..mana tidaknya jika kita dah dapat jual pada 6 orang...pun dah balik modal...
    sebenarnya income bisnes ini lebih lagi...baca lagi ye....

    Sistem pemasaran STIFORP ini menggunakan sistem INTERNET NETWORK MARKETING..yakni
    sistem binari yang ada spillover..dan lebih menarik kita boleh buat bisnes ini 100% online...daripada rumah 
    aje pun boleh asal ada internet atau unifi kat rumah...

    MACAM MANA KITA DAPAT DUIT. Bila anda dah jadi ahli berbayar samaada nak bayar bulanan atau tahunan, untuk bayaran ; KLIK anda secara automatik dah jadi agen pemasar STIFORP tools ini.. SUMBER PENDAPATAN PERTAMA Anda join sahaja dapat USD4.00 sekali seumur hidup..makna nya masuk kija terus dapat bonus !. SUMBER PENDAPATAN KEDUA. Bila anda dah jadi ahli berbayar anda boleh promosikan produk ini, untuk tujuan ini, STIFORP beri anda link web dalam pelbagai bahasa termasuk Bahasa Malaysia. So anda guna link ini untuk perkenalkan 
    produk STIFORP..

    contoh laman web saya 

    Bahasa Melayu
    > http://onlinexpert.stiforpmy.com/

    >  http://onlinexpert.STIFORPMY.com

     ~ dan banyak lagi laman web promosi..

    Jika ada yang membeli dari laman web anda tu, dengan langkah pertama daftar percuma..STIFORP akan 
    bayar anda sebanya USD25.00 atau RM75.0 sekali sahaja...banyak tu.. Oleh itu nak banyak income rajin-rajin buat promosi kat facebook atau tempat online yang lain..banyak 
    terjual banyaklah komisyen anda.
    SUMBER PENDAPATAN KETIGA. Sumber pendapatan yang kedua adalah seperti berikut, katakan anda dah jual produk ini pada kawan anda , katakan si A..si A ini pun sudah pasti nak buat bisnes jadi agen STIFORP jugakan, maka anda ajar si A ni namun jika anda sertai bisnes ni dalam group saya, maka kerja mengajar dan nak guna tools itu ada saya 
    kongsikan dengan group khas di facebook.. Oleh itu jika anda dah jual produk kepada si A, addkan si A ke group itu aje..biar di baca kat situ dan 
    dengan ini anda tak perlu sibuk sangat nak mengajar namun berikan juga pandangan dan pengalaman untuk kita kongsikan bersama..ok mudah kan... Berbalik kepada si A tadi, maka bila si A ni dah faham cara nak buat bisnes ni..cara mudah aje buat promosi kat facebook aje dan ajak kawan-kawan kat facebook join..maka si A pun terjuallah satu produk kepada si B..hasil nya si A akan dapat USD25, maka anda sebagai pelatih atau trainer pada si A , anda dibayar USD2.00 Maka si B pun nak jadi agen juga..kan...maka dia pun buat promosi dan katakan terjuallah pada si C, 
    pada masa ini anda dibayar USD1.00 !. Dalam syarikat STIFORP ini ada rangking tertentu sebagai penghargaan syarikat atas usaha anda..cara 
    mudah nak faham pangkat ni macam nilah cerita..anda mula masuk kerja biasa..anda akan diberi pangkat Eksekutif, bila anda rajin kerja anda akan naik pangkat lagi kepada Eksekutif Kanan,..
    bila rajin lagi naik lagi kepada Manager, kerja rajin lagi naik pangkat ke Senior Manager dan 
    jika kerja rajin lagi boleh jadi CEO..contohnyelah... Dalam STIFORP ini..mula join anda agent biasa, kemudian naik ke 1 Star, ke.. 2 Star, 3 Star, 4 Star dan 
    tertinggi 5 Star. ada syarat dan terma..setiap kenaikan pangkat ini ada sumber pendapatan yang semakin
    meningkat. STIFORP ini juga menghargai keyakinan dan kesungguhan anda nak buat bisnes ni maksudnya..jika anda 
    join terus buat bayaran setahun, anda akan dapat pangkat 3 Star ! Apa istimewa 3 star ni, balik cerita ke kawan anda si B dan si C diatas ..si C pun nak buat bisnes ni dan 
    jual produk kepada si D, jika 3 star ada juga akan dapat USD1.0 hasil jualan si C tadi...
    dan begitulah seterus jika si D pula buat jualan..katakan pada si E, anda juga dapat USD1.0..begitulah 
    seterus..hingga ke level 14 Bagaimana pendapatan 4 Star dan 5 Star ?..lagi banyak lah..tak perlu cerita..anda join dan buat aje..le..

    Kekadang banyak ilmu..tak diguna atau takut..sia -sia jua..tak percaya ?..lihat banyak mana graduan 
    yang menganggur ..setelah belajar 3 - 4 tahun kat U..bukan semua..segelintir..! Penerangan diatas adalah untuk komisyen yang anda perolehi hasil komisyen jualan..makna nya ada jualan
    dapat tak de jual tak de le..inikan bisnes.. Komisyen hasil jualan akan dibayar setiap hari khamis minggu hadapan. Contohnya anda buat jualan minggu
    ini, khamis depan dapat le..so ini yang dikatakan gaji masuk setiap minggu. SUMBER PENDAPATAN KE EMPAT. Setiap ahli yang anda jual produk STIFORP ini, katakan si A, dia secara automatik jadi rakan kongsi bisnes anda dan selagi mana dia sewa tool STIFORP ini . maka anda akan dibayar sebanyak USD0.25 
    atau lebih kurang 75 sen selagi mana si A bayar setiap bulan dan ia tersusun secara automatik dibawah 
    anda. Dan katakan si A dah dapat jual pada si X , maka si X ini pun akan di susun bawah anda dan anda dapat
    USD0.25 dan begitulah seterusnya..penyusanan ini dilakukan secara automatik oleh SYARIKAT BERDASARKAN SIAPA JOIN DAHULU..sebab itu ANDA KENA JOIN SEGERA..
    itu maksud LOCKING YOUR POSITION.
    Namun THE BEAUTY buat bisnes ini adalah seperti ini, katakan anda dah join bersama saya 
    pada jam 10.00 am..dan tiba-tiba ada lagi seorang si M yang join dengan saya, pada jam 10.10 am, 
    maka sistem syarikat akan menyusun si M ini secara automatik dibawah saya 
    atau mana-mana ahli dibawah saya dan ia ada kemungkinan adalah ANDA !
    "BERGANTUNG KEPADA SIAPA UPGRADE DAHULU ! ". atau siapa cepat dia dapat.

    Ini bermakna anda akan dapat USD0.25 ..setiap bulan selagi mana ahli berkenaan sewa sistem 
    Internet Marketing Tools STIFORP ini !

    Makin ramai yang di susunan bawah anda sama ada anda cari sendiri atau anda dari saya 
    atau pun anda dapat jatuhan dari orang yang perkenalkan sistem ini pada saya, anda tetap 
    dibayar !

    Bila susun cukup dan penuh sehingga 14 level ...
    insya Allah.. anda akan dibayar 
    pendapatan bulanan USD 8,191.20 atau RM24,000 sebulan sepanjang hayat !. 

    BOLEH PENCEN AWAL !
    ~ Ini dipanggil bonus kesetiaan....Insya Allah..


    ~ Sewa astro bertahun-tahun ..apa dapat ?..keseronokan menonton aje kan...

    ~ BERLAINAN dengan STIFORP ini, kita sewa internet markerting tools guna untuk kembangkan bisnes
    kita yang sediaada., walaupun kita tak promote kat orang..lama-lama jika orang yang perkenalkan 
    bisnes ni dia buat.. kita akan dapat juga hasilnya jika dah rezeki kita.!.


    ~ Bisnes ni kena cari orang ?...tak .., kita cari pelanggan aje..syarikat jual makanan kucing 
    pun cari orang ...dia tak cari kucing untuk jual produk mereka...!

    Bila boleh dapat ?..jangan tanya saya ..tanyalah diri anda sendiri ..rajin anda berusaha 
    buat promosi..cepatlah dapat kerana ..ini bisnes..bukan kerja makan gaji..!.


    ~ ANDA ADALAH BOSS UNTUK SYARIKAT ANDA !..

    Orang kaya buat bisnes, rajin berusaha dan pantas merebut peluang..




    MACAM MANA DUIT KOMISYEN DI BAYAR ?

    Bila anda join bisnes ni, anda diberi peluang untuk memiliki kad MASTERCARD Payoneer , kan ade class 
    gitu buat bisnes ni ....tak kira apa jua status anda kat Malaysia ni..samaada pelajar ka, surirumah ke..
    ..... kita buat bisnes ni.."come join the club "


    Ini kad MasterCard saya.
    Oleh itu semua hasil komisyen dan bonus tu boleh kita salurkan ke akaun kad ini dan kita boleh buat keluar wang kat mesin ATM di Malaysia ataupun guna kad untuk berbelanja di kedai yang paparkan logo 
    MASTERCARD ini..BUKTI ? >> KLIK TESTIMONI

    OLEH ITU DAFTAR SEGERA JIKA BELUM DAFTAR > KLIK

    JIKA DAH DAFTAR BUAT BAYARAN SEGERA > KLIK


    Dengan pemilikan kad MASTERCARD Payooner ini yang ada MOU dengan STIFORP..merupakan bukti kukuh bahawa syarikat STIFORP adalah syarikat sah dan benar..jika tidak mana mungkin 
    MASTERCARD suatu syarikat billion dollar nak bergabung dengan STIFORP !..

    Marilah kita buat bisnes TERUNGGUL ERA INI..banyak yang hendak saya kongsikan dengan anda 

    tentang bisnes yang luarbiasa hebat ini ....

    Saya yakin anda tak akan muflis dengan join bisnes ni hanya RM35 sebulan atau pun RM480 setahun..


    JUMPA ANDA DI PUNCAK KEJAYAAN DAN KEKAYAAN..INSYA ALLAH..


    "Orang kaya adalah orang yang rajin berusaha dan pantas merebut peluang"

    " JIKA ANDA BERANI BERSAMA SAYA, INSYA ALLAH SAYA KONGSIKAN PELUANG YANG LUAR BIASA HEBAT INI"









    TAK PERCAYA LAGI ?
     TENGOK HASIL PENDAPATAN DARI STIFORP DI MASUKKAN KEDALAM KAD MASTERCARD PAYONEER DAN DUIT DI KELUARKAN  DI ATM MALAYSIA....VIDEO


    Kalau abang ni..boleh buat bisnes ni..SAYA YAKIN ANDA PASTI BOLEH..Insya Allah..amin..


    SILA ISIKAN MAKLUMAT ANDA DISINI DAN KLIK "FIND OUT MORE"

    JADILAH YANG TERAWAL !



    eMAJALAH INI DI BERI PERCUMA SETELAH DAFTAR




    JIKA DAH DAFTAR SILA SEMAK AKAUN EMAIL ANDA SAMA ADA INBOX ATAU SPAMBOX ATAU JUNK BOX DAN ADD SAYA DI AKAUN FACEBOOK NI  UNTUK DI BIMBING MENGAPAI IMPIAN DAN KEJAYAAN ANDA UNTUK BERUSAHA SECARA ONLINE  MENJANA PENDAPATAN RM24,000 SEBULAN !.


    No comments:

    DISCLAIMER

    Semua tulisan yang tercatit disini adalah pandangan peribadi serta pengalaman peribadi penulis yang pernah bekerja dengan syarikat MLM serta penyertaan penulis dalam beberapa perniagaan MLM dan dengan ini penulis tidak boleh dipersalahkan diatas apa jua kerugian, kehilangan yang dialami oleh pembaca. @ Perniagaan MLM

    Fashion

    Beauty

    Travel