• Pembongkaran Rahsia Kebebasan Kewangan Sebenar Yang Boleh Anda Warisi Serta Hakikat Sebenar MLM.Ketahui strategi serta teknik perniagaan MLM serta syarikat MLM yang terunggul didunia hari ini.Perniagaan MLM mampu menjana pendapatan lumayan serta membina anda berkelar JUTAWAN walau ramai yang kurang berminat menyertai perniagaan MLM. Perniagaan MLM mampu merubah ORANG BIASA Memiliki PENDAPATAN LUAR BIASA dengan AMALAN yang BIASA dalam dunia perniagaan hari ini.

    Wednesday, October 10, 2012

    Perniagaan MLM Bisnes Paling Baik Untuk Tambah Pendapatan


    MLM atau kini lebih dikenali sebagai NETWORK MARKETING dan saya pula lebih suka guna GLOBAL ONLINE NETWORK MARKETING.. adalah merupakan  cara terbaik bagi saya untuk menjana pendapatan lumayan yang tetap setiap bulan.

    Ramai yang akan marah dan menyangah padangan saya ini, kerana  sudah ramai yang buat MLM  atau NETWORK MARKETING TAPI GAGAL..!..Ini menjadikan NETWORK MARKING ini dicemuh dan semakin dijauhi oleh mereka yang biasa..

    Saya faham nak hidup kaya raya dengan pendapatan luar biasa RM5,000.0 sebulan,  kita perlu jadi orang luar biasa  dan buat serta bertindak luar biasa, kerana jikalau kita ikut orang biasa, maka biasa - biasa lah pendapatan kita . Ini suatu hakikat yang tak dapat ditolak..

    Kita lihat sahaja orang kerja makan gaji, jika anda pekerja biasa, gaji anda bezalah dengan bos anda. Jika anda seorang doktor, saya juga yakin bahawa gaji doktor anda tak sama dengan doktor pakar..

    Ya , apa yang membeza antara contoh diatas?..Doktor Pakar adalah orang luar biasa jika dibandingkan dengan doktor biasa, begitulah juga bos adalah orang yang luar biasa jika dibandingkan dengan pekerja biasa..sebab itu dia boleh jadi bos, luar biasa ini mungkin daripada aspek kelulusan, ijazah dan pengalaman .

    Namun dalam usaha mencari wang atau dalam dunia keusahawaan , sebenarnya kelulusan tidaklah berapa dilihat, apa yang penting usaha dan cara kita berusaha. Tak percaya..lihat berapa ramai yang lulusan universiti hari ini ..tak de kerja apa pun , ilmu dan kelulusan dah ada...usaha ?..usaha nak guna ilmu yang dipelajari itu untuk kehidupan ?..

    Ok berbalik kepada MLM atau NETWORK MARKETING di era IT ini, ia nya dah jauh beza dah..cuma jika kita tak nak ikut arus zaman dan pelajari dunia baru yakni IT, MLM dan NETWORK MARKETING menjadi susah..

    Jika dahulu MLM ni semua kita nak buat , kini kita dah boleh buat ONLINE aje..

    Ini cara lama buat MLM..pening la beb..

    Lihat cara baru guna internet dan media online aje..tak de penat mana !..

    Ini dia macam - macam oline tool dan media boleh kita guna.

    Inilah MLM atau NETWORK MARKETING di zaman IT..kita hanya perlu guna INTERNET MARKETING TOOL yang kekadang PERCUMA sahaja...

    No comments:

    DISCLAIMER

    Semua tulisan yang tercatit disini adalah pandangan peribadi serta pengalaman peribadi penulis yang pernah bekerja dengan syarikat MLM serta penyertaan penulis dalam beberapa perniagaan MLM dan dengan ini penulis tidak boleh dipersalahkan diatas apa jua kerugian, kehilangan yang dialami oleh pembaca. @ Perniagaan MLM

    Fashion

    Beauty

    Travel