• Pembongkaran Rahsia Kebebasan Kewangan Sebenar Yang Boleh Anda Warisi Serta Hakikat Sebenar MLM.Ketahui strategi serta teknik perniagaan MLM serta syarikat MLM yang terunggul didunia hari ini.Perniagaan MLM mampu menjana pendapatan lumayan serta membina anda berkelar JUTAWAN walau ramai yang kurang berminat menyertai perniagaan MLM. Perniagaan MLM mampu merubah ORANG BIASA Memiliki PENDAPATAN LUAR BIASA dengan AMALAN yang BIASA dalam dunia perniagaan hari ini.

    Saturday, October 10, 2009

    Produk Terbaik Syarikat MLM

    Produk terbaik syarikat MLM sangat perlu kita teliti kerana bagi saya produk itu perlu dan boleh dipasarkan keseluruh dunia dan unik serta diminati oleh pengguna diseluruh dunia. Jika ada produk MLM atau syarikat MLM yang mampu beroperasi seluruh dunia maka amat berbaloi kita menyertai syarikat MLM seperti ini.

    Ini saya alami sendiri pada mula - mula menyertai sebuah syarikat MLM. Mula mula kita buat syarikat MLM nampak ok begitu juga dengan produknya, maklumlah baru syarikat MLM dan produk MLMnya cukup panas dipasaran. Namun selepas dua tahun syarikat MLM ini mula buat hal. Satu daripada perangai syarikat MLM ini produk yang hot itu mula sukar diperolehi. Jual produk hot pun dah sukar dapat bonus pulak !. So macam mana kita nak dapat bonus daripada syarikat MLM ini.

    Lebih menyedihkan produk syarikat MLM yang suatu ketika dahulu top dipasaran Malaysia, dah boleh beli dipasar malam dan juga daripada syarikat MLM lain pada harga lebih murah.Dan syarikat mlm ni (yang saya join pada masa itu) buat macam - macam hal. Dah mula malap dan ini semua menyebabkan downline kita lari bahkan upline up lari sama..dan ajak kita buat atau join ..adus letih weh...bila perkara yang sama berulang - ulang dengan syarikat mlm ini (yang saya join masa tu).

    Oleh itu pemilihan syarikat MLM dan produk MLM amat penting, jika tidak harsat kita nak dapat pipeline income tak tercapai.

    No comments:

    DISCLAIMER

    Semua tulisan yang tercatit disini adalah pandangan peribadi serta pengalaman peribadi penulis yang pernah bekerja dengan syarikat MLM serta penyertaan penulis dalam beberapa perniagaan MLM dan dengan ini penulis tidak boleh dipersalahkan diatas apa jua kerugian, kehilangan yang dialami oleh pembaca. @ Perniagaan MLM

    Fashion

    Beauty

    Travel