• Pembongkaran Rahsia Kebebasan Kewangan Sebenar Yang Boleh Anda Warisi Serta Hakikat Sebenar MLM.Ketahui strategi serta teknik perniagaan MLM serta syarikat MLM yang terunggul didunia hari ini.Perniagaan MLM mampu menjana pendapatan lumayan serta membina anda berkelar JUTAWAN walau ramai yang kurang berminat menyertai perniagaan MLM. Perniagaan MLM mampu merubah ORANG BIASA Memiliki PENDAPATAN LUAR BIASA dengan AMALAN yang BIASA dalam dunia perniagaan hari ini.

    Sunday, October 11, 2009

    Perniagaan MLM Serta Upline dan Downline

    Perniagaan MLM akan melibatkan penajaan dan istilah upline dan downline adalah perkara biasa dalam perniagaan MLM ini. Jika anda baru menceburi bidang perniagaan MLM ini, upline boleh dimanakan mereka yang menaja anda atau lebih mudah adalah orang ajak anda join MLM ini dan dari segi susunan peengedar ia diatas anda.

    Manakala istilah downline dalam perniagaan MLM adalah mereka yang ada taja atau dengan kata lian mereka yang disusun dibawah anda. Pemilihan upline dan downline ini amat penting bila kita menjalankan perniagaan MLM. Tak guna jika downline ramai pun jika tak buat apa - apa dan begitu juga dengan upline kekadang ada yang tak guna pun , bila kita dah join hilang entah kemana langsung tak bantu kita dalam mengembangkan perniagaan MLM ini. Tapi ini bukan semua hanya segelintir mereka sahaja yang buat demikian dalam sistem perniagaan MLM ini.

    Dalam perniagaan MLM ini sikap saling membantu amat penting, ini menjadikan upline dan downline pada kebiasaanya akan buat group tersendiri bagi mewujudkan kumpulan yang mantap bagi mereka untuk berjaya dalam perniagaan MLM ini. Dalam perniagaan MLM ini tiada istilah hendak hidup sorang - sorang..Konsep dalam bahasa Englishnya, TEAM iaitu Together Everybody Achived More atau dalam istilah mudah perniagaan MLM adalah bersama setiap orang mencapai lebih.

    Walaubagaimana pun dunia perniagaan MLM ini cukup luas dan rencam secara teori macam itulah namun realiti dalam dunia perniagaan MLM ini penuh dengan suka duka juga, bila kita berbicara tentang perniagaan MLM.

    @ Perniagaan MLM

    No comments:

    DISCLAIMER

    Semua tulisan yang tercatit disini adalah pandangan peribadi serta pengalaman peribadi penulis yang pernah bekerja dengan syarikat MLM serta penyertaan penulis dalam beberapa perniagaan MLM dan dengan ini penulis tidak boleh dipersalahkan diatas apa jua kerugian, kehilangan yang dialami oleh pembaca. @ Perniagaan MLM

    Fashion

    Beauty

    Travel